Slappe dag

Sicken slö å slapp dag det varit i dag, skönt. Behöver lite återhämtning och vila. Har legat i soffan mest hela dagen, har dock fått gjort lite vettigt oxå, tvättat tre maskiner och bytt sängkläder. Tvätta e nog lite min grej, inte alls jobbigt tycker jag.. Lite jobbigt att det tar två timmar för att maskinen ska bli klar, men det har jag vant mig vid nu och kan planera utefter det.

Vi har ätit tacos me, gott gott, länge sen jag var så här sjukt mätt som jag blev idag!

I morgon ska jag hälsa på Hanna och Tilde, ska bli jätte kul, känns som om jag inte träffat dom på riktigt på typ flera månader, typ sen jul,men det måste jag väl ha?? Sen ska jag till Svenljunga och göra en massa ärenden, typ fyra grejer jag ska göra. Ovanligt, brukar aldrig ha några ärenden där annars... Så ska jag hämta ett par byxor från H-M som min mor hämtat ut, ska bli så spännade å se om dom passar. Hoppas hoppas hoppas.

Glömde förresten det ultimata när jag berättade om mamma å Let´s dance... Hihi, hon tyckte att nu var det minnsann på tiden att Lasse frivilligt skulle lämna tävlingen och ge sin plats till Harald.. Jo men visst.. Själva grejen att tänka tanken och så e ju ingen fel, Lasse borde inte under några omständigheter vara kvar, men att MIN MAMMA säger det, så oväntat så det finns nästan inte.. För ett par år sedan hade aldrig nåt sånt hänt, tror jag..

Nä nu e det kaffe dags och så ska jag kolla lite mer engagerat på barcelona-valencia på TV4+, tror tom matchen är bra, det blev iaf mål precis just nu, valencia gjorde mål.. Det är väl iofs inte så bra, håller ju på Barcelona... Men men.. Skriver med säkerhet ett inlägg i morgon med.

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi är uppe från 05:00 ungefär:) så så tidigt du vill!!! Bara kul!!

Postat av: Hanna

haha blir perfekt!:) du är välkommen!

2007-02-18 @ 21:32:44
URL: http://hannabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback