Mkt plugg

Hej hej!
Nu var det länge sen jag skrev här.. Hmm, vad har hänt sen sist tro?? I fredags så kom Stefan ner hit och så var vi hos Mats och Linda hela kvällen å kollade på let´s dance och åt thai mat. Han skulle fixa lite dimmrar åt Mats, så nu blev det äntligen gjort! Förresten så ägnade jag dagen på fredagen åt att försöka plugga, det gick sådär... Mkt annat för mig hela tiden.. Förstår inte det.. Har varit så i dag oxå.. Det är ju fokus och effektivitet som gäller den här veckan ju...

Iaf, på lördagen gick jag och Stefan en sväng på stan. Köpte skidoutfit till honom, på rea och allt  (ååååh jag vill med ha!! ). Sen åkte vi hem till Håcksvik, Stefan har varit lite krasslig i helgen (eller egentligen sen typ nyår.. konstigt nog för innan det har han i princip inte varit förkyld på 4 år...)så vi har mest tagit det lugnt, kollat tv å så. Söndagen kollades det på diverse skidor på Tvn och jag pluggade lite, men även då problem att verkligen få nåt gjort..

Och så i dag har jag besiktigat bilen, det gick jätte bra, förutom att jag fick betala kostnaden IGEN, vi har ju redan betalat in den ju.. Fattar inte riktigt varför, men det kanske har något att göra med att Stefan skrivit över bilen på sig själv efter att vi betalat in avgiften för besiktningen.. Ja, jag vet inte.. Måste lösa det där iaf, för betala 300 kr för mkt funkar inte för en fattig råtta som jag. När jag skulle betala det där på besiktningen så hade jag inte 300 kr på kortet och var tvungen att leta fram mobilen och föra över pengar och greja.. Usch! Jaja, så kan det gå..

Sen åkte jag till Halmstad iaf och skulle gå på förhandlingspel 2, halv klass idag. Jätte skoj, vi var bara tre. Asså, det skulle kanske varit 25 pers men vi var tre... Lite lätt pinsamt.. Äsch, stackars läraren, och oss, för nåt vidare förhandlingsspel blev det inte.. Men jag tror faktiskt jag lärde mig rätt mkt ändå.. Lite skoj på nåt sätt att hamna i den positionen som jag gjorde ändå.. Annars säger jag inte så mkt på lektioner, men det gjorde jag nu.. Jag gör ofta det när det är få personer där.. Kul med lite omväxling. I morgon lär vi vara fler, sista föreläsningen/repetitionen inför tentan.. Å sen e det plugg som gäller i 110 km/h.. Totalt fokus..Jepps, så får det bli.. Då kanske denna lilla tentan går vägen! (Dvs jag kommer blogga ytterst lite denna veckan...)

I kväll har jag även varit och tränat, Bodypump, första gången på två veckor, jag var ju lite förkyld  förra veckan och halva veckan innan,.. Sjukt jobbigt var det, nytt pass med mixar från andra gamla pass.. Känns som om jag kommer ha lite träningsvärk i morgon, eller mkt träningsvärk.. Rygg tror jag.. Oj, vad vi rodde, jobbigt som f-n. I morgon e det kanske combat på schemat igen, det var grymt kul sist.. Får väl se lite om jag kan röra mig över huvudtaget i morgon först..

Tjaa, nu e det dags att lägga sig tror jag.. E sååå trött! Klockan ringer 0800.. Ska läsa ett rättsfall innan jag somnar tänkte jag.. Stor risk att jag somnar i rättfallet dock.. men men..

Puss haj, nu tänker jag inte ha på datorn så mkt innan tentan.. Har ju ingen självdiciplin vad det gäller det längre.. (har jag haft det nån gång??) Och för er som undrar så går just den delen av mina nyårslöften helt åt skogen.. Men resten går bra.. Inte börjar med morgonpromenader än heller.. men på onsdag tänkte jag!! I morgon ska jag ju cykla bort till skolan och grejer tidigt (dålig ursäkt kanske...?!?!)

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej gumman! Hoppas på att du har på datorn liiite för mina pengar på mobben är slut (klassiskt). Vi ska strax åkatill Åmål på begravning! Blev aldrig Hlmstd i går, blev så himla stressigt.. men kanske tar det på torsdag och annars så syns vi ju på måndag då=)=)=) Får man bjuda på mat? Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback