Lugn, slö å slapp

Idag har jag verkligen ansträngt mig för att få tiden att gå.. Inte gjort det jag borde.. Eller jo det har jag ju men jag har mest glott runt här på nätet och så... Usch, hatar sånna här overksamma dagar. Dessutom dissade jag träningen, fy skäms! Hade ingen lust.. och vet inte om min förkylning skulle uppskatta träning (eller skyller jag bara på det?!). Har iaf läst ett kapitel i personaljuridik-boken och försökte lösa tre frågor, men jag lyckades inte. Ist har jag beställt lite intyg för att jag ska kunna ev söka om bidrag för resor till skolan här... Vet inte om det går hem riktigt, får väl testa. Har även läst bloggar på expressen ca tre timmar eller nåt. Själv diciplin, vad är det?

Förstår inte varför jag längtar hem så mkt, vill bara hem. Vill inte vara här mer.. och så kanske jag "måste" vara här ändå till på typ lördag eller nåt.. Åh.. Vill hem nu men det går ju inte.. Tror det kan ha nåt att göra med min mkt kassa ekonomi för tillfället.. Tänker inte ens kunna unna mig en kopp kaffe på stan.. Så illa ställt e det. Och i morgon e det skola fr 9-16, så det blir att ta med matlåda och dricka MAX en kopp kaffe i skolan (varför känns det som om det kommer bli iaf två??)

Hmm, har just en lite rolig konversation på msn, gruppkonverseation med sandra som sitter tre meter här i från och stina! Det e lite rörigt att snacka så många men men.. Praktiskt, vi har ofta konversationer runt varandra.. Vi här i samma nätverk. (inte stina då, men hon snackar ofta me hela huset i olika konversationer).

Säker på att jag kommer va här till på lördag.. =(

I så fall har jag redan bestämt att det blir plugg på bibblan på fredag så att jag får nåt gjort detta funkar ju för guds skull inte.

Känner att min blogg förändrat sig lite.. vet inte varför. Så mkt jag vill skriva men när jag sätter mig och skriver kommer inget ner.. bara sånt jag gjort eller gnäll över nåt annat.. Var e allt fiffigt jag tänker på?!?!

Äsch det kommer, måste försöka ställa in mig på att stanna här ett tag till.. =) varför vill jag inte?!??!

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag vet hur du känner dig!! Men jag hade fördelen att jag hade bil.... snaart är du hemma!!
puss!

Postat av: Maja

Jag förstår din känsla jag med, jag trivs i halmdstad.. men längtar alltid till pojken! Å håcksvik för dig e ju hemma!!

2007-02-08 @ 00:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback