Lista

 

Tänkte att nu har jag absolut inget bättre för mig än att göra en liten lista.. Var ju sååå länge sen... Sen att det står Plugg på min msn har väl inte med saken att göra??

Vad har du för hobby? Tjaa, lite dåligt med hobbies, men glo på nätet å träna, kolla på sport påTvn får väl va mina hobbies, ska börja virka har jag tänkt.
Sport du gillar att titta på: Allt, utom bilsport, hästsport..typ

Sport du gillar att utöva: Fotboll.
En stad du vill besöka: Jag skulle vilja åka till barcelona igen.
Ett land du vill utforska: Nya Zeeland.
En efterrätt du älskar: hmm, Stefans farmors grej med vaniljvisp och blåbär, mums!
Sällskapsspel du gillar att spela: Gillar det mesta, om jag får vinna!
Det gillar du att läsa på söndagar: Läser inget speciellt på söndagar som jag inte läser alla andra dagar.
Konstnär du gillar: Konst.. Inte min grej.
Ett klädesplagg du tycker om: Gillar min grå tröj/klänning!
Om du fick välja fritt, vilken utsikt skulle du vilja ha från ditt sovrum: Skulle vilja ha snö och klarblå himmel utanför fönstret när jag vaknar. Underbart!
Är du vegetarian? Nej
Om nej, varför inte? Varför skulle jag?
Hur många har du dejtat? Tjaa, har varit på blind-date, det ni! Skulle nog kunna räkna till tre st som jag har dejtat.
Har du nåt jobb? Nope
Om ja, trivs du med det? -
När gjorde du senast något riktigt dumt?
Har nog förträngt det..
Favoritfik? hmm... Skånskan kanske...? Fast dit går vi aldrig..
Vad tycker du om sex före äktenskapet? Valfritt, men jag säger BRA!
Projekt just nu? Massvis.. Bl a min hemska vägg där hemma.
Barndomsidoler? Lotta Engberg, Arvingarna, Sofia Källgren..
Vad tycker du är äckligt?
Potatismos...
Vad har du på dig just nu? Mysbyxor, en tröja som jag tycker e orange men alla andra tycker e röd och under den har jag linnet jag burkar match den med.. som har oranga prickar.. (kan jag va färgblind tro..?)
När och var grät du senast? Konstigt nog vet jag inte, tror det var längesen, jag brukar gråta rätt ofta och av ingen anledning annars...
Något beroende? Kaffe, även om jag inbillar mig att jag skulle klara mig utan.. INTERNET.
Vem hånar du? hmm, håna? Hur som hellst har jag kommit på att jag har fördomar, och de blir bara fler och fler. 
Vem delar du mest minnen med?
Hanna tror jag!
Vem stör du dig på? Det varierar.. Kan störa mig på allt och alla, särskilt en tisdag. 
Vem gosar du med?
Stefan, i bland Tilda, även om det mest e hon som vill det och så gosar jag givetvis med Tilde ibland med (åhh sötboll)!!
Vilken tidning läser du? Säger bara en sak, ALLT OM MAT!
Vilken buss åker du oftast? 555-556 Falkenberg-Ullared.. typ en gång varannan månad.
Vilken frisyr har du? Ibland platt, ibland krull.
Vad gör du nu? Pluggar... Bloggar.. Lyssnar på störtloppsträning (tror jag) och när Sandra pratar me Slem i telefon.
Vad gör dig till en bra människa? Åhh, jag e inte säker på att jag e en så bra msk. Om man säger så här så hoppas jag att ingen kan läsa mina tankar.. Men jag e rätt snäll å omtänksam mot dom jag tycker om iaf!
Vad gör dig till en dålig människa? Se ovan
När spydde du sist?
Dagen efter tentafesten.... Suck.
Är du en bra flick/pojkvän? ja.. Hoppas det.
Vad vill du helst ha nu? Pengar
Är du flörtig? Hmm.. Ibalnd kanske.
Dagens sång? Har ingen idag.. Dagens sång alltid är just nu Sunrice Aveneue - fairytale gone bad. (heter den så..?)
Vill du hångla? Jaa. Pussas å mysa..
Favoritkaka? hmm, gillar alla kakor.
Lyssnar på nu? Fortfarande störtloppsträning och sandra pratar med nån annan i telefon nu.

För bövelen nu e det jävlar i mig plugg som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback