Knasig tisdag..

För det är väl inte måndag, känner verkligen som om veckan börjat idag, istället för igår men det är väl för att jag kommit till Halmstad först idag.. Brukar annars komma på måndagar ju.

Stefan e hemma å är sjuk, hade feber i går kväll och även nu på morgonen,han ser jätte sjuk ut, stackarn! han har inte varit hemma från jobbet pga sjukdom en enda gång på nästan fem år så han blir nog väldigt rastlös idag... Jag skulle ju åkt me honom till Kinnared i morse och tagit tåget därifrån, men det gick ju itne när han itne skulle till jobbet. Han hade dessutom sin kollegas verktyg i sin bil.. Så jag fick ta bilen ner hit idag igen och åka förbi sågen i Kinnared och lämna kollegans verktyg.. Inte för att jag har något emot att åka bil hit men jag hade ju itne riktigt räknat med det. Men men så kan det gå, får hoppas att han kryar på sig iaf!

Börjar en ny kurs idag oxå, grupprocesser och ledarskap.. men jaghar ingen lust att läsa ämnet, förstår itne riktigt varför, men gissar på att det beror på att jag var måttligt imponerad av socialpsykologin för ett år sen och att allt anant vi läst i år varit mkt mer intressant enligt min mening. Gissar att jag är ganska ensam om att tycka så här i klassen, men men det är ju tur att inte alla är lika!!

Nu ska jag gå och förbereda mig mentalt för lektion, dricka en kopp kaffe och leta fram ett kollegieblock så ska nog det hela ordna sig, kanske e jätte spännade, vem vet?!?!?

Puss haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback