Fullt upp

Hej hej!
Idag har jag haft mkt för mig. Först åkte jag till Hanna och Tilde och myste med dom ett tag, Tilde känner igen mig tror jag och skrattar massa åt mig! Jätte gulligt, jag fick tom mata henne me banan!

Hanna bakar pannkakisar, medans Tilde kryper på golvet.
129941-50

Åh sötboll!
129941-49

Tilde kan tom sitta själv nu!
129941-48

Och krypa me, åtminstone ett par steg!
129941-47


Sedan har jag varit i Svenljunga och fixat massa grejer, hämtat paket, varit på apoteket, varit på biblioteket, varit i kommunhuset och på ICA. Jag har verkligen aldrig varit i kommunhuset innan, kändes märkligt. Jag ska ju försöka få lite ersättning för alla mina resor till Halmstad så jag var där och skulle lämna in lite intyg på att jag var jag och att jag pluggar i Halmstad. Blev väldigt förvånad för personen som jag pratade med var typ 25-30 år, trodde att alla som jobbade på kommunen var mkt äldre, men det var ju skönt att jag hade fel. På biblioteket fick jag lånat alla böckerna till nästa kurs; visst ser denna bok mkt spännande ut, måste ju dessutom tillägga att den är på engelska, oj, vad jag ser framemot den boken, *NOT*

129941-52

Jag fick lite grejer att möblera med på min cp-vägg av min mamma. Jag ska ju ha lite svart tema där och har kommit på att jag har inte en enda svart prynadssak.. Ok, en, en svart katt, men den ska stå där den står. Mamma hade hittat lite grejer i källaren som jag kunde ta, och jag blev jätte nöjd faktiskt. Även om den ljusblå duken ska bort en gång i tiden, när jag själv lärt mig virka en i svart kanske?! Men visst blev det fint!?!? Bilden e lite knasigt tagen, men men.. typ nåt sånt där ska det bli. Och så ska det ju givetvis inte vara påskfjädrar där jämt. Mamma hade kommit på att det var dags för fastlagsris i går så jag fick lite av henne, blev fint det me tyckte jag!

129941-51


Vi e lite krassliga här med, Stefan kom hem från jobbet och hade lite feber och jag känner mid med lite konstigt, snorig och hostig och lite hängig... Uscha! Stefan ser riktigt hängig ut, får väl se om han kan gå till jobbigt i morgon, annars får jag fundera ut nåt alternativt sätt att ta mig till Halmstad på....

Nu ska jag nog försöka diska lite, och packa för i morgon e det ju tänkt att jag ska till Halmstad.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback