Fruktsallad

Strax ska jag iväg på fruktsallad mys hos Sandrew, mysigt!! Tänkte bara rapportera lite vad som har hänt här sen sist.. har ju mest varit lite irriterad de senaste dagarna, ska försöka lägga det bakom mig på allvar.

Skrev jag i måndags sist tro??

Hmm, iaf i tisdags kom jag ner hit me tåget på morgonen, allt va som vanligt. Slöade här innan skolan vid tolv och satt uppe hos Maja å faktiskt fick nåt gjort, dvs plugga. Detta va ju igår när jag tänker efter.. e helt lost på vilken dag det är... Efter skolan så tränade jag combat,sjukt jobbigt. Märktes att jag inte tränat på lite mer än en vecka. och sen åt jag, Maja, Sandrew å Stina lite mat här på kvällen å kollade på doktor käpp och en miljöförstörings film.. (den me Al Gore, va rätt ok men vi blev väldigt trötta allihopa på slutet)

I dag har jag varit på stats bibblan me tjejerna i gruppen å pluggat. Synd å säga att vi va effektiva... Men men det var trevligt iaf, och vi borde kunna få ihop en rapport på tre sidor.. i morgon. När jag kom hem vrålhungrig vid två hade Maja precis lagat mat och det räckte till mig med, helt klart fördelen med å bo i "kollektiv". Sen satt jag och gjorde mest ingenting ett par timmar innan träningen, för jag har tränat pump i dag, jooooobbigt vill jag säga. Massa träningsvärk i morgon.  Nån gång där när jag satt å inte hade nåt att göra så kom Sandra hem , hon hade kidnappat med sig Emmelie hit, Emmelie e jätte sjuk, massa feber å grejer så nu ligger hon i våran soffa å e sjuk.. hmm.

I morgon ska jag åka hem!! =)

Ja det var väl vad som hänt sen sist ungefär.

Nu e det dags att bege sig till Sandrew!!

Pussar

Kommentarer
Postat av: Hanna

och du tycker jag tar tid på mig.....:)

2007-03-05 @ 21:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback