Förkylningstider å väntan

Nu sitter jag i soffan och bara väntar på att tiden ska gå.. Så onödigt, kunde ju göra massa vettigt under tiden.. men vet inte vad.. Vi ska i väg på barndop om ett par timmar, Linas Nemi ska döpas. Har ägnat dagen åt att kolla på massa skidor på TV, och nu när italienska ligan ställt in sina matcher i helgen har jag inget att kolla på, Stefan satte på nån film på fyran.. Säkert har det gått nån timme på den, eller så är det typ en kvart kvar.. meningslöst enligt mig... Så då bloggar jag lite i st, har blivit lite dåligt med det på sistone.
Jag har gått och dragit på mig årets första förkylning oxå.. Snorigt som bara den i två dagar men konstigt nog mår jag mkt mkt bättre idag, bara lite hosta kvar. Skönt! I fredags var jag hos tandläkaren, dom tyckte jag var så duktig fortfarande, roligt!

Har kollat melodifestivalen och let´s dance med. Let´s dance är ju klassiskt fredagsnöje och melodifestivalen kan man ju bara inte missa.  Lite jobbigt att veta att man är "uppbokad" framför TVn både  fredag och lördag nu i flera veckor. Men melodifestivalen var väl.... sådär måste jag säga. Gissade att Anna Book och Tommy Nilsson skulle gå vidare, så det va ju bra, kan väl inte påstå att låtarna var så väldigt bra bara.. Hoppas det blir bättre låtar i fortsättningen, Samba sambero gillar jag faktiskt refrängen på lite iaf. Typiskt schlager som sätter sig fast i huvudet på två sekunder. Addis Black Widdow, pinsamt dåligt, alltså refrängerna var nästan ok, men verserna var så pinsamt dåliga att det förstörde allt. Usch! För en gångs skull tyckte tydligen jag och svenska folket ganska lika, för dom gick inte vidare, tack och lov.


Usch borde verkligen fördriva min tid på nåt vettigt sätt nu... Har ju egentligen massa att göra.. tror jag!! Håller på att fixa en lösningen på den hemska väggen här i vardagsrummet, blir verkligen jätte bra!!! Behöver åka till Ikea bara och köpa lite väl valda grejer.. Men som det ser ut nu kommer det antagligen bli framåt april jag kan göra det, har så sorgligt lite pengar nu och så måste vi spara lite till Åre resen..Verkligen väldigt fattig för tillfället usch, befarar att pengarna från kontot som jag får låna i från kommer vara slut innan skolan slutar.. och det är INTE bra.

Nu ska jag driack en kopp kaffe! Å gottit!
hej sålänge, återkommer med bilder från dopet och så där.. antingen idag eller en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!! DE är verkligen jättetrevligt å läsa lite :), man kommer mer in i va du gör numera :).. Men vi får höras på annat sätt snart me!! Kramar

2007-02-06 @ 20:35:07
Postat av: Anonym

De va ifrån mig, Angélica, men glömde skriva de :)

2007-02-06 @ 20:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback