FAN

Vad i helvete är problemet med bloggen, skriver massa inlägg som försvinner av olika anledningar jag blir sååååååååååå arg!

Jaja, tenta i morgon, känns konstigt, lugn som en filbunke..  Beror helt på frågorna om det går bra eller inte. I veckan har det varit väldigt mkt plugg och en del träning. Jag älskar combat, såååå kul!!! Sjukt kul! Längtar till tentan är över så man kan tänka på nåt annat, ta det lite lugnt utan dåligt samvete ch framför allt plugga nåt annat än arbetsrätt.. I morgon åker jag hem, äntligen! Har gått bra här iofs i vecka, för jag har ju haft fullt upp och inte tänkt så mkt på vad jag gör och var jag är!

Hepp, nu ska jag ringa hem å sen ska jag kolla vem som åker ur let´s dance! Hoppas på Lasse, han var inte bra i dag.. Han har gjort sitt.. (gissar att svenska folket inte ärmed mig idag heller.. men men!) Anja  vann brons iaf, gött! Sicken tjej!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback