Bra dag

Hej!
Idag ska det minnsann inte vara ngt gnällande från min sida, dagen har varit helt ok! Det började faktiskt redan igår med att tjejerna var här och vi lagade mat och vin och spelade sepl. Det var mysigt, fastän jag inte vann på spelet! (hade det varit vuxenfrågorna hade jag säkert vunnit, eller inte :P) Sen idag har jag varit i skolan nästan hela dagen, även om kanske inte föreläsningen och sedan förhandlingspelet var det mest intressanta och givande som jag har gjort i hela mitt liv så gillar jag att vara i skolan, det känns som om man får ngt gjort då (å sånt gillar jag). Efter skolan åkte jag hem, renskrev lite anteckningar och drack kaffe och åt macka. Sen bar det av till träning, combat idag. Tänkte att jag hade fuskat så i veckan så nu var det dags att ta igen det lite, och oj vas skoj det var idag! Har haft väldigt stora problem med koordinaitonen innan, men idag gick det jätte bra tyckte jag (iaf för att vara mig, vad det gäller koordination har jag inte alls höga krav på mig själv, jag vet att den är obefintlig). Men idag var det verkligen roligt, förstår varför Emmelie pratar sååå varmt om den, för det var kanon. Kul när hon e med oxå.. Hon kan det så bra så det hjälper mig mkt att titta på henne lite!! Sen har jag iaf bara slöat i soffan, kollat på Fäst vid dig, på sexan, medan Sandra har pratat i telefon typ.

I morgon ser planerna ut som följer:
cykla till skolan och kolla efter intyg och skriva ut lite
cykla till stadsbibblan å plugga
kanske fuska lite och åka hem å kolla på sidor på TVn
kanske träna lite
STEFAN KOMMER HIT
åka till Mats

Dagens låt: Bed of roses.. hmm hur det nu kommer sig, har inte hört den idag tror jag... tror annars att jag har en kanske ny favvolåt, Melody Clubs Fever, fever.. Hörde den innan, har nog inte hört den förr och den kommer jag nog gilla starkt om jag hör den igen, så det blir nog nerladdning på den sen! Eller kanske i morgon, för nu ska jag faktiskt sova! Kl ringer kl 08.00 i morgon.

För övrigt kissade Tilda på lådan! Bra där gumman!

Puss å god natt

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej lilla Mian hur är allt med dig???? Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback