-

Gårdagens irritation är över, för denna gången. Under natten har jag kommit på anledningen; allt är inte som det har varit, det är det jag saknar och det som irriterar mig, en gång i tiden betydde man nåt mer än en möbel i arrangemanget.  På den tiden var det roligt, nu är andra roligare, och det tänker jag acceptera.... Känns inte som om jag kommer åt kärnan riktigt.. Ens personlighet kan man ju inte ändra på (den blir förövrigt stabil vid 30 års ålder.. hum, positivt eller negativt at ha 8 år kvar..?)

Men i dag är jag gladare, det är ju faktiskt inte tisdag i dag!!!

Plugg som gäller!

Jag har namnsdag, e det pinsamt att ha glömt bort vad man fick av sin mamma i för tidig namnsdagspresent.?!??! Svar: JA!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback