Pannkakor

Då är det lunch dags då, och som vanligt blir det nog lunch date med datorn.. Denna dag serverar jag mig själv denna utsökta delikatess: Pannkakor! Gott!

Annars sitter jag mest och fnular lite med ekonomistyrningen. Tycker inte det är vidare kul faktiskt. Affärsredovisning tycker jag verkligen är roligt och det var tom roligt att plugga till tentan, det kommer det inte bli på ekonomistyrningen...

Förresten är det världens tristaste väder idag, ÖSREGN. Tänker inte gå ut iallafall, sitter inne och myser med mina adventsstjärnor och ljusstakar tända!

Tänkte kanske baka köttfärspaj i kväll, ska leta efter recept medan jag äter lunch tänkte jag!

Nu e pannkakorna snart klara.. Jag e hungrig! =)


Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback