Jul

Nu har jag inte skrivit på länge, det blir inte nåt långt inlägg idag heller. Tänkte mest visa lite bilder och säga gott nytt år!

Modern tomte eller vad??

image159


Något mer traditionell tomte, gestaltad av samma person som ovan!
image160


My Trollslände-family!

image161


Tilde fick julklappar.. Så här såg det ut i år...
image162


... och detta var förra året, lite skillnad ! =)
image163

Kanske kommer en summering av år 2007 om det hinns med, har ju så mkt för mig nu för tiden!

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Va kul med ett inlägg! Jag ska knåpa ihop ett idag med:) om jag hinner! Puss!

2007-12-29 @ 08:55:16
Postat av: Anonym

gott nytt gumman!! Hör av mig snart=) Puss!

2008-01-04 @ 20:01:51
Postat av: Frida

Ja, nu är T4 klart:) såå skönt! kuol att du läser, jag läser din varje dag, så kul att se vad alla har för sig:) nu är jag ledig 1,5 vecka så nu ska jag hem ett par dagar och bara softa hos mamma och pappa. Shit, tiden går fort, tycker du flyttade nyss och det är länge sen då ju:) men men, skönt att börja jobba med., bara det att d är man vuxen på rikgit;) scaaaaaaary!!! hehe! kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback