Det ordnar sig, det gör det aaaaaalltid!!

Timbuktu, det ordnar sig, det gör det alltid! Jag har en gång skrivit en inlägg angående detta, men min känsla är att jag har raderat det... Det var liiite väl uthängande... Därför kommer ett nytt inlägg på samma bit..

Det ordnar sig, visst fasen gör det alltid det. Men egentligen tycker inte jag att det är nån bra grej, vissa enkla saker går att planera, utan för mkt ansträngning. Även om det oavsett ordnar sig. Ex: vi ska ha kalas för 20 personer.. Nä vi har inte tänkt på sitt-platser och så innan, men det ordnar sig ju, fast 5 personer inte får plats. Detta hade kunnat undvikas med lite planering... Sen i slutänden så ordnar det ju sig, men genom att tänka till lite innan så gör man situationen enklare och kan stå förberedd även för oförutsedda händelser. 

Betyder mitt ställningstagande i denna situation att jag tänker rationellt eller att jag är ständigt orolig för allt...? Hoppas givetvis på det första! Många i min närhet tänker kanske inte precis så här, i bland är det lite frustrerande, men det gäller att gilla läget! Alla är olika, accept fact! Detta inlägg blev lite knasig för jag har inget konkreta att gå på, någon riktigt situation just nu, men det jag vill ha sagt att lite planering underlättar!

Puss

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag kunde höra den skånska accenten ;)
PUSS HAJ

2007-12-13 @ 08:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback