Blogg-besök

Jag fattar inte riktigt det där med bloggen, vilka läser min blogg egentligen? Det spelar ingen större roll om jag skriver ett blogg inlägg eller inte, det är mellan 5 och 10 unika träffar varje dag, inte jätte många kanske. Men så skriver jag ju mest för mig själv (och kanske lite för mina vänner som får genom bloggen lära känna baksidan av mig... Om det nu skulle vara nåt bra..) så det spelar ju ingen roll.. Ofta är min blogg väldigt personlig, (iallafall just för tillfället...) Jag lämnar ut saker i cyber-världen som jag inte helst inte pratar om face to face. Varför? För det är lättare att skriva än att prata... det är oftast ingen glädjesprudlande blogg precis, utan när den är i sitt esse är den mer djup och lite funderande (tycker själv jag skriver bättre då..)

Iallafall så läser jag en del bloggar själv oxå, inte så många längre som förr men iallafall en del. Eftersom jag fortfarande inte lyckas göra riktiga länkar så får ni inte länken till min favoritblogg just nu.. Ska länka dit när jag kommer på hur man gör.. Grr... fattar inte varför jag inte kan. Det är iallafall en kvinna med fyra barn på Gotland som skriver den. Hon är lite medial och håller på med tarot och så och skriver himla bra (och ofta). Hon håller på med en bok oxå så hon kan verkligen skriva! Spännande!

Har inte mkt vettigt att komma med just nu, tror jag ska laga mat! Ganska lugnt i livet just nu, flyttar hem ons nästa vecka.. Kul! Har fått schemat för hela nästa termin oxå.. Verkar ok, ska jag verkligen försöka komma i väg och hälsa på Sandra och Stina i USA runt först Mars, det hade varit sååååå sjukt kul! Är inte säker på att jag kommer få anledning att åka till USA nån mer gång i livet, så jag måste nästan passa på. Även om jag egentligen inte har råd och även om jag kanske blir tvungen att åka själv så tänker jag åtminstone undersöka möjligheterna noggrant!!

Nä nu är det mat och kanske.. lite plugg time!

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja läser bloen=) Klart att du ska till USA! En chans i livet kan man säa. Puss!

2007-12-12 @ 06:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback