TGIF

Thank God It´s Friday... Läste detta på en av alla de bloggar jag läser dagligen.. Min första tanke var "Oj, hon måste längta till fredag, för det är det ju inte idag" Sen kom jag på att det visst va fredag idag.. Helt lost är jag för tillfället, paragrafer snurrar i huvudet för jämnan, särskilt på nätterna. Det har hänt mer än en gång de senaste veckorna att jag drömt att jag gör bouppteckningar, eller löser andra juridiska problem... Jo det är ju så att jag har tenta i morgon.... Riktigt ansträngade vecka, men igår tog jag en paus och åkte till Ullared med mor (en liten goding fyller ju 1 år nästan veckan :P)

Sedan har jag försökte sälja min MC hjälm på nätet det går inget vidare. Det ringde en häromdagen, men jag skulle ringa igår och kolla lite detaljer men honom. Ringa är det värsta jag vet, jag HATAR det. Drog på det hela dagen och blir jätte nervös, trodde makaronisarna skulle flyga upp ur magen ett tag... Men sedan svarade inte han ändå när jag väl lyckades ringa.... tur jag inte alls är lika nervös för att prata inför folk som jag är inför att ringa folk.. Måste verkligen bli bättre på det.. Jobbar på det.

Nu ska det hängas tvätt, drickas kaffe och fortsätta övas på gamla juridik tentor.

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

LYCKA TILL!!!! på tentan i morgon. Håller alla tummar jag har, tror detta går som en dans! Gör som jag; ha med mängder med gotter (godis på mormor-språk) så kan man ialla fall trösta sig med dom om det blir nervigt..:) Puss puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback