Semester

Känns nästan som om jag har haft semester de senaste dagarna, bara hittat på roliga och lugna grejer.  Det lär ju ändra sig drastiskt nästa vecka.. Suck . Hanna sa dessutom att hennes juridik-lärare sagt att av dom som gjorde juridik-tentan som jag gjorde i lördags hade 90 % inte klarat den... Det känns INTE bra, jag menar, vi var MAX 90 st som gjorde tentan, och att jag skulle vara en av dom typ 9 som klarade av den är inte troligt.. Men men hoppet har inte släcks riktigt än... tror faktiskt inte att dom har rättat tentan än. Vi får se, jag ska kolla upp det lite mer i morgon.

Igår va Hanna och Tilde här och fikade. Tilde fyller ett år på söndag, så vi firade henne lite i förväg här!

Här har Tilde fått sin ena present, en bok om dinusarien Smilla (hette den så..?)



Tilde hittade mina klänypor, och korgen dom var i var väldigt rolig, man kunde ju göra en massa saker med den, stå i den, gå i den och bära på den!
image115



Tilde å Mamma Hanna pussar!
image116

En höjdare var fläkten, det var jätte roligt när det blåste på henne tyckte Tilde. Hon försökte dra i den hela tiden så att det skulle blåsa på henne hela tiden.
image118

Jag ska verkligen skaffa mig ett redigeringsprogram som jag förstår mig på.. Mina bilder är ju så dåligt beskärda att jag nästan skäms... Men men, så länge får ni hålla ut med detta!

I morgon är det skola igen!

Puss


Kommentarer
Postat av: Hanna

Smilla var det=) Så fina bilder!!! Jag använder ett gratisprogram som jag laddade ner på Extra Films hemsida, www.extrafilm.se. Extra Film Hemma heter det. Där kan du bara ändra skärpan på bilden (autofix), ta bort röda ögon och beskära, men det är jätteenkelt och räcker för mig:) Kram Hanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback