Semester

Då har man lite semester då, rätt lugnt å skönt i helgen! I fredags kväll var jag en sväng hos mor å far och sedan så åkte jag och kollade på när stefan spelade fotboll i Horred, dom vann så det var ganska så kul! Kanonväder att kolla på fotboll i.

I lördags (igår va det  visst) gjorde jag och Stefan en ganska lång MC tur runt Bolmen! Jätte bra MC väder och jätte kul, min nya hjälm funkar jätte bra. Lite bilder från dagen.

                           


I går kväll var Per här och vi grillade och kollade på Blood Diamond.

I dag har vi rastat alla hundarna som Stefans pappa har och Stefan har gjort vapenvård på sina bössor. (strax bockjakt ju)

Kollade just på en väder prognos, jätte kul att det lbir bra väder nu när jag e lite ledigare på dagarna ! :P Kul för alla som kommer tillbaka till jobbet nu. Det ska ju bli sol nu, iaf i  två dagar!

Nu ska det duschas här. och sedan är det slapp i soffan som gäller!

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så mysigt ni har det!! Vi hörs i veckan, puss puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback