Dagens roligaste..

Var gubben som jag såg i Hylte när jag bytte buss där på vägen hem. Regnrock och och grön apotekspåse på huvudet. Visst att det regnade rätt mkt men sätter man en påse på huvudet för det så är man väl lite väl rädd för vatten..?! Såg väldigt roligt ut! (Kanske ska tilläggas att busschaffisen på bussen jag klev strax efteråt på bara hade en tand (oxå lite ovanligt i dagens samhälle) och när bussen precis åkt körde jultomten förbi på en moped, i ösregnet; min fråga är: vad är det för ena som håller hus i Hylte?)

Annars har dagen gått i ett, första föreläsningen i marknadsföring... Där snackar vi högt tempo, hann inte alls skriva och dessutom tänka på vad läraren sa.. Men jag har stora förhoppningar på att han blir lite bättre lite längre fram i kursen.. Fick oxå hjärtat i halsgropen när jag inte fanns med på klasslistorna som gick runt i klassrummet, men det berodde visst på att jag egentligen hör hemma på en annan sektion i skolan.. Alltså det där men nytänkade och flexibilitet och att jobba över gränser det får verkligen högskolan jobba på!

Slapp i soffan för hela slanten!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback