Däcket, vilken genitalisk lösning.

Däcket ja, det är givetvis inte det runda som finns på cyklar och bilar och så som jag menar utan det förträffliga soldäcket som vi har in trädgården här i Halmstad! Så perfekt, lata dagar i solen, grillfester, picknik (eller fika) i trädgården..  Tack vare däcket blir allt kalas bra. Har idag legat ute på gräsmattan och däcket med Stina och Maja (maja va med en stund innan hon skulle jobba) och njutit av det fina vädret!! Har även pluggat under tiden, duktigt, duktigt måste jag säga, om än inte så skoj. När jag får en egen trädgård vill jag ha ett sånt däck, fast det är klart det är nog själva trädgårdens planlösning som gör att det blir så bra, skymt från vägen och päron, äpple och plommon träd alldeles bredvid. Huset här ligger förövrigt ute till försäljning nu. Här kan ni se bilder på det, riktigt fina bilder faktiskt. http://www.hemnet.se/search/maklarutbud/object_frame.asp?objektid=3736018&service=hemnettogp&caller=main&area=6&kommun=87&oresundssok=&url=http://www.bostad.dn.se/bostadsborsen/sok/results/


Ni lär återfinna mig på däcket i morgon oxå, det ska ju vara fint då med. Sedan kommer kanske hösten på onsdag så det är bäst att passa på. Vem vet, det kanske kommer lite bilder från däcket snart oxå, antagligen dock inte i morgon för jag har inte med mig sladden till kameran hit. Men jag åker ju hem i morgon kväll så det ska väl ordna sig.

Ha en fortsatt bra kväll allihopa!

Kram kram




Faan jag fattar inte hur man gör en länk till sidan, och där man kan klicka på typ "här" för att komma dit.. Hoppas länken funkar såhär, annars får ni väl söka om ni vill se. Kolla på Hemnet och Halland, Halmstad och sedan ligger huset under stadsdel Centrum/furet, (hur som hellst vi bor på Trollsländevägen 9, går går väl oxå att söka på antar ja)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj är det till salu!! Hoppas att det blir bra hyresvärldar! Ang länk, man ska klicka på en knapp när man gör inlägget, typ visa dolda nånting, kan visa nästa gång! Fint däck med! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback