Besvikelse

Dagens besvikelse: Går ut till brevlådan och hoppas som vanligt på  att det ska vara nåt roligt till mig (det är det väldigt sällan men hoppas kan man ju göra ändå). I brevlådan ligger ett ganska så tjockt brev, intressant tänkte jag (tänkte att det kunde vara papper från skolan inför hösten, men dom tycks aldrig komma, antar skolan att jag själv kan ta redan på när jag ska vara var/när?!).. Mitt intresse dalade väldigt snabbt dock, när jag läste adressen på kuvertet för det var inte ens till mig (eller oss) det var till grannen! :( Suck!

Åter till pluggandet denna lite halvregniga dag! Har helt klart valt rätt dagar att vara i Halmstad på denna veckan, KANON väder igår och i förrgår!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback