Åhhhhhhh!

Grr, jag är lite irriterad. Gjorde ju tentan igår. 12 frågor på 5 h det borde ju gå, men inte för mig. Eller det gjorde det ju.. Det första frågorna tog alldeles för lång tid för mig, och ganska snart insåg jag att det här kommer att bli bråttom, väldigt bråttom.. De sista två timmarna, och det sista typ sex frågorna stressade jag bara igenom för att överhuvudtaget få skrivet nåt på dom.. Jag vet att jag kunde nästan alla frågor, men nu hade jag inte ens chans att tänka igenom det, eller läsa igenom det så det är så slarviga och bristfällig svar att jag knappast kommer få några poäng alls.Usch så himla irriterande, jag vet ju att jag kunde mkt bättre! Försök liksom göra en bodelning, utan miniräknare (det fick man visst ha, det visste inte jag)  och vara hyperstressad, det är inte lätt! Huvudräkning sysslar man sällan med idag, inte under tidspress i vart fall. Jag vet att bodelningsfrågan är fel, kanske får en poäng om jag har tur, men jag hann inte prova båda sätten, jag visste att det var antingen det en eller det andra... Suck, att inte göra sig själv rättvis är så frustrerande! Kan inte riktigt släppa det, eftersom jag vet att jag kunde så mkt bättre. Får väl se det positivt i stället, men bättre planering från min sida på just tentan så klarar jag mig alldeles säkert. Ev kanske det tom klarade sig nu, men jag vet ju att jag kan mkt bättre.. usch usch, så Hanna, jag hoppas det är ok att jag lånar lagboken igen nån gång om det behövs... =)

Hepp nya tag! Höstterminen startar nu på måndag!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback