1 Augusti

Följande reflektioner gjordes under lunchen på wästgöta textil:

1. Det går inte att frysa kokt potatis och värma den igen, UÄCK, äckligt som bara den! Kanske inte var någon annan än jag som ens kom på ideén att frysa in kokta potatis, men det funkar inte iaf. Usch å fy.

2. Santa Marias sås med chili och mango smak lämpar sig heller inte jätte bra för frysen, men den var minst lika stark idag som i söndags.

3. En väldans massa paket lastades in på företaget, det är svårt att köra truck med pallar som är snett lastade, då ramlar paketen i backen.

4. Kaffemaskinen läcker massvis, så nu måste jag gå på upptäcksfärd på nästan rast för at hitta den andra i det andra lunchrummet, men jag skulle nog behöva karta och kompass för att hitta tillbaka därifrån igen, om jag nu hittar dit....


Annars är det luuugnt och skönt här på jobbet. Renskriver anteckningarna från föreläsningarna i veckan och räknar timmarna tills jag slutar här... (just nu typ 11 h)

Dags att jobba igen! Puss på er allihopa!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha du får koka eget kaffe och ta med! Eller komma hit:) Lustigt, läste precis ett kaffemaskinsinlägg i Karins blogg. Tacka vet jag bryggare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback