Tenta plugg

Hej!
Har varit dött här ett tag nu.. har inte haft så mkt att skriva efter all tristess under påskhelgen! Äsch, det va inte så farligt egentligen... Denna helgen som var nu va iaf mkt bättre.

Det har varit sååååå underbart väder oxå. Perfekt, skulle aldrig behöva bli varmare för mig.. Är nöjd så här!  Lördagen ägnades åt att kolla på fotboll, Kindaholm mötte Högvad i träningsmatch. Kanon väder att titta på fotboll i och derby mellan dessa lag är aldrig fel.. 1-1 blev det. Efter matchen fick jag ett ryck och städade i ordning grillen och trädgårdsmöblerna och rensade i rabatten. vet inte vart jag fick energin ifrån.. men men det behövdes, har inte blivit gjort på över ett över.. Nu har jag bara hälften kvar, suck.. hatar mina rabatter.. Funderar på att hyra in min mor, hon e såååå mkt bättre på det där med att rensa rabatter än vad jag är... Kan undra om det blir roligare med rabatter när man äger dom själv...?!?! Hoppas det...

Söndagen ägnades åt att städa och tvätta bilen. Ett heldags jobb med polering och grejer.. Det var väl ett år sedan vi tvättade bilen oxå så det behövdes verkligen... usch, det är oxå en tragiskt tråkig sysselsättning. Synd att inte Gert är min pappa och kan tvätta min bil me! =) Sedan på eftermiddagen åkte jag ner till halmstad iaf. Stefan och Sandras kusin Emelie gör praktik i en blomsteraffär här i ett par veckor så hon bor hos oss i Halmstad så jag åkte ner me henne. På kvällen tittade vi iaf äntligen på Hitch. Vi har skullat göra det i flera veckor, men det har inte blivit av men nu äntligen.. Och den var precis lika bra som jag kom i håg den. kanon film, lagom rolig, lagom allvar.. Me like!

I dag har jag sutttit ute i solen och pluggat till tentan hela dagen, det har faktiskt gått ok.. Kanske inte jätte bra men bättre än det brukar gå att sitta ute och plugga.. Jag tänkte att jag får passa på att sitta ute i dag för det ska visst bli sämre väder i morgon.. Jätte härligt har det varit ute på vårt "däck" idag iaf.. Underbart! Nu i kväll har jag tränat pump och det var sinnessjukt jobbigt.. Trodde jag skulle dö efter uppvärmningen.. Men jag överlevde på nåt märkligt sätt... Och en banan efter träningen så var allt på topp. Nu sitter jag har i köket framför datorn och försöker äta lite rester av köttbullar och makaroner och bloggar! Är inte det livet så säg :P

Nä det lbir nog inte mkt blogg för mig i veckan, 100 % plugg är det som gäller.. SUCK! Kan undra om det nalkas tentafest på lördag?! Mia e fortfarande lite partysugen!

Puss på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman! Hoppas att pluggandet går fint! Jag jobbar fortfarande, näst sista dagen idag. Tänkte åka till Halmstad nästa vecka, möjligtvis onsdagen, är du nere då? Puss

2007-04-17 @ 13:03:12
Postat av: Anonym

Hej gumman! Hoppas att pluggandet går fint! Jag jobbar fortfarande, näst sista dagen idag. Tänkte åka till Halmstad nästa vecka, möjligtvis onsdagen, är du nere då? Puss

2007-04-17 @ 13:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback