Snabb rapport

Hej !
Tittar bara in och säger att jag lever. Plugget går framåt i bland, bakåt i bland.. Känner att jag inte kommer orka plugga så mkt mer.. men jag får allt ta och sitta i morgon med, och lite till ikväll.. En timme till sen går jag å lägger mig tror ja!
Har varit väldigt duktig med träning denna vecka. Morgonpromenad måndag-onsdag, Bodypump måndag, combat tisdag och torsdag.  Skönt! Det blir Bodypump i morgon med, för att ladda upp inför tentan lördag morgon. Sen blir det nån variant av fest på lördag :D

Förövrigt är det hemskt blåsigt här.. Och den här stan lyckas alltid ha motvind, vart fasen man än ska.. Förstår inte det riktigt.. Jobbigt att cykla i motvind....

Nää nu sätter jag fart på plugget igen en stund, börjar bli trött känner ja! Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Är tentan om en halvtimma? Lycka till ialla fall!!!! Ring mig gärna i eftermiddag och säg hur det gick, jag finns på mobilen! Puss puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback