Påskdagen

Hej!
Äntligen nåt vettigt att göra i påsk! Sandra å Stina tar en sväng förbi Håcksvik på vägen hem från Göteborg å hälsar på oss!! Så kommer Knota, Pier och Frida hit å spelar kort å dricker öl eller nåt i kväll! Skoj skoj!

Så vi har varit tvugna att städa i dag, stefan å jag! När det kommer folk hit är det roligt om det inte ser precis ut som faan här, men nu är det fint iaf.
Igårkväll va Ingemar här å åt mat.. 21.00 börjar jakt å fiske på Tv4+, Jägarna i sällskapet kollade på detta, själv somnade jag ungefär 21.30 i soffan. Ja just det, det var påskafton,.. Kasst..

Nu ska det pluggas en timme eller två.. eller en halv kanske

Pussar


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fast din påskafton lät mysig! Vi åkte hem vid tio, jag mådde inte så bra, och sen somnade jag i soffan=) Ikväll gör jag absolut ingenting alls, Jonny är iväg och jag tänkte somna samtidigt med snoriga Tilde! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback