Påskafton

Hej!
Nu är det påskafton, kan väl inte påstå att det märkts... Jag har varit i Gislaved en sväng, och sen hälsat på bebisarna i Överlida =) Nu skulle jag ju då lagt in bilder på dom små liven, men jag har lyckats tappa bort sladden till kamera.. Vet absolut inte vad den är.. Finns många olika ställen den kan va på just nu, kanske rentutav i Halmstad... Får väl undersöka saken, har iaf massa söta bebisbilder å lägga in sen när jag hittar sladden igen. Lina fyllde år igår så det brukar bli nån form av födelsedag och påsk besök från mig å Hanna, så även i år. Så mysigt att träffa bebbarna, Tilde kan stå nu. Står överallt, ramlar i backen allt som oftast och har blåmärken över allt, men så söt hon e! Nemi är ju oxå söt, men hon kan inte sitta eller så än. Hon är ju lite mindre.

Vi ska försöka grilla i kväll, jag å Stefan! Gott, ja e hungrig nu. Ska åka å hämta honom när Elfsborgs matchen på tvn är slut.. Hoppas elfsborg vinner! 1-1 står det nu iaf! Jag funderar som sagt på Halmstad-Helsingborg på måndag, hade varit skoj! Funderar starkt på Halmstad i morgon, lite fest hade vart skoj! Får väl se... tror att det blir nån form av tenta/grillfest 21 april iaf. Problemet är väl att jag är sugen på fest redan, blir alltid blir alldeles för onykter då bara.. uscha!

Hepp, det va inte mkt vettigt jag hade att komma med idag...

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback