Påsk

Hej hej

Idag har jag bestämt att jag ska flytta nån stans där det inte blåser, höll på att blåsa bort när jag cyklade från skolan.  Kunde knappt styra, och så är det såååå himla jobbigt me att cykla och nästan altid är det motvind, iaf i Halmstad.

Nu är jag iaf hemma i Håcksvik igen, Jag har i veckan försökt styra upp mitt liv, eller organisera hjärnan lite.. Så jag vet lite mer vad som ska göras i skolan fram till sommaren, och det är aldrig lite alltså.. Usch! Ja ja. det ska väl ordna sig.. Två veckor till tentan, jag tänker INTE på den.


Funderar på vad sjutton vi ska göra i påsk egentligen. Inte en enda plan, eller ja, Stefan spelar fotboll i morgon och sen ska vi hälsa på mor å far nån gång.. (ev i morgon.) Sen vet jag inte mer, jag e partysugen!! Vi får väl se. Men jag tror jag fuskar och hoppar över påskpyntet i år.. Det är så dammigt å grejer här att jag inte har lust att sätta upp massa kycklingar och sånt i det och jag orkar inte städa...  Påsk e överreklamerat, iaf i år!

Vi har kollat på en Wallander film i kväll. Hemligheten hette den, oväntad vändning måste jag säga, och hemsk handling. Kändes konstigt att se Johanna Sellström spela, när man vet att hon inte lever längre. (hemskt det me förövrigt) tycker verkligen att hon är/var en jätte bra skådespelerska!

Nää, nu är det snart lagligt att gå å sova! Tröööött e hon idag me!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback