Ny vecka, nya tag.

Hej!
Du var helgen avklarad, tenta och tenta fest, men avslutande bakis och skakis söndag. Kom och tänka på det igår när jag va lite skakis att det är väldigt sällan jag är sånn hemma i Håcksvik men här händer det då och då! Kan nog va för det är väldigt lite med ordentlig fest hemma, Kanske blir ändring till sommaren!

Iaf, så gick nog tentan ok, jag tror inte på nått VG men G måste jag ju bara få iaf.. Annars har ni nån som kommer vara grymt besviken, dvs jag! Sen på kvällen hade jag nån variant av tenta fest, det var bara jag som gjort tenta och hälften var väl inte ens studenter man jag hade riktigt skoj iaf. Stefan var här, och Knota och så kom Per och Lunde som vi träffade i Åre oxå. Jätte kul! Sen gick vi ut med, gick till Helvetet för det var sååå lång kö på Mårtenssons. Annars var det nåt jubileum på MÅrtensson men massa fribiljetter och grejer men det va kö och ville vi inte så i, så vi drog till Helvetet där var det bardömning och typ halva priset för dom skulle bygga om. Helt ok!

Sen i går så var det mest skakis som gällde för mig, iaf halva dagen. Vid halv elva tiden kom Mats och Alva hit.. Och sandra tyckte jag skulle leka med Alva.. jovars, det gick väl bra så länge man va still och inte rörde sig, men annars var man mest yr.. =) Sen på eftermiddagen kollade vi på World trade center, fast jag har typ sett den innan så jag sov mest. På kvällen kollade vi på Förortsungar, riktigt charmig. Jag fällde tom ett par tårar!

NU är det som sagt nya vecka, nya tag. Jag funderar på hur jag ska lägga upp plugg och sånt, jag vet inte. Som vanligt rätt mkt och göra... Men förhoppningenvis får jag lite bebisbesök i veckan, oj vad mysigt det hade varit!

Hepp, nu ska jag ta och planera plugget lite.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nej nu kräver jag ett inlägg!!! =)=) Får panik av att se samma rubrik dag efter dag.. den nya veckan var liksom förra och nu är det snart ny igen=)=)

2007-05-03 @ 18:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback