Hmm, Annandag påsk

Hopp, sista dagen i påsk nu då.. Segare helg får man ju leta efter. På det stora hela en bra helg, men lite för mkt rastlösthet och långtråkighet för att jag ska vara riktigt nöjd.

Igår va iaf väldigt mysigt. Sandra och Stina kom förbi på vägen hem från Göteborg (värsta omvägen från göteborg att åka runt håcksvik, så det var oväntat och skoj!) Dom kom vid typ 4 och vid halv sju åt vi mat (älgfilé och fläskfilé och ris och hemma-fixad sås, mm det va gott!) och Ingemar kom med! Sen vid halv åtta kom Pier, Frida, Johan och Knota och så körde vid tre omgångar Jazz Bridge och drack lite öl å så. Kul att träffas, väldigt lugnt va det hela. Ska bli kul att Frida och Pier flyttar närmare här åt till sommaren , dom e färdiga me sina studier nu. Pier har redan fått jobb tom, så han avslutar sina studier så länge och börjar jobba på kommunen nästa vecka! Så kul för honom att få jobb, man vet ju aldrig hur det kan gå när man börjar närma sig att söka jobb... Usch! Jag har iaf sökt kurser till hösten nu, det blir företagsekonomi och projektledning.

Idag har jag mest pluggat faktiskt.. usch, jag vet inte vilken ände jag ska börja plugga på.. Ska väl ta ett tag me plugget till tror jag.. Åker ner till Halmstad igen i morgon, det är dags för tenta plugg snart.. Kanske inte förrän nästa vecka men ändå.. Har inte ens boken än.. Undrar hur jag ska få fatt i den..? Äsch det löser sig!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback