Hittat min sladd

Har hittat min sladd, konstigt nog var den där den alltid har varit, fastän jag letade där när jag inte kunde hitta den.. jaja härnan hade väl tagit påskledigt eller nåt!
Här kommer iaf bilderna på små tjejerna!

Tilde står, och försöker möblera om! Flytta på grejer och så..  Det vita runt näsan är idominsalva, lill-tjejen var förkyld så näsan var alldeles röd och öm.

image68

Det var ganska roligt för Nemi höll i kamera sladden medan Tilde försökte ta kameran. Ingen av dom fattade vad som hände, men det så väldigt roligt ut för oss som fattade!

image69

Lina och Tilde klappar katten Ulla. Väldigt tålig katt för Tilde klappar inte fint direkt, och Ulla reagerade knappt inte.
image70

Jisses vilken närbild! Men såååååå söt hon e! Hon är egentligen upp-å-ner här tror jag, men det funka fint på rätt håll me!

image71

Det blev inte så många bilder på Nemi,men hon somnade så fort!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilka söta bilder!! Tillbaka i Halmstad nu? Jag har jobbat hela dan så trött... efter din tenta kikar jag ner till Halmstad förövrigt. Men vi syns nog innan dess=) Puss!

Postat av: Hanna

Gud vad söta kort=) Hur är allt med dig? Här är det lugnt, ska till Ucklum i morgon.. du får hälsa Kerstin från mig!! Puss puss vi hörs snart!

2007-04-13 @ 21:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback