En alldeles vanlig tisdag

Hej!
Idag är det tisdag och alla som känner mig eller följt min blogg (tveksamt om nån som itne känner mig följer den men ändå) vet att jag inte direkt är förtjust i tisdagar... Det har inte hänt så mkt idag, rätt trist dag.

Dagen började med en morronpromenad till Sandrew och hämta min cykel, Det var kallt som bara den ute, och jag frös (det har jag gjort tre gånger till idag, måste va dum i huvudet som går ut med för lite kläder tre gånger på samma dag...). Jag såg iaf en hund me rasta-flätor. Jaaa, ni läste rätt.. det såg iaf precis ut som rasta-flätor.. Har funderat hela dagen på vad det kan vart för hund, eller om den helt enkelt bara var ovårdad och tovig i pälsen... Jag vet inte. Samtidigt såg jag iaf en annan jätte söt liten vit hund!! En sånn skulle jag vilja ha, om jag ska ha hund.. En liten söt sak. Kan undra om Stefan går me på det.. Man kan säkert jaga me en sånn hund me! Hellst vill jag nog inte ha nån hund förresten!

Sen har jag varit i skolan nästan hela dagen... Lite halv menlöst men ändå.. Fortfarande mkt förvirrad inför den här kursen.. Och motivationen är inte direkt på topp (inte denna våren heller.. hoppas på bättring till nästa år då vi ska skriva C-uppsats.. usch..) Min nya grupp funkar väl sådär.. Känns som om alla andra grupper kommit mkt längre å samarbetar mer, men men vi har ju faktiskt itne träffats allihopa på samma gång än.. Har nån tips på frågeställningar till på torsdagens seminarium så är ni välkomna! Vi ska iaf göra vår arbetsplatsundersökning på en skola i falkenberg.Tror det kan bli intressant, när man väl kommer igång.

Sen har jag gjort dagens höjdpunkt oxå, tränat combat. Hade ingen lust att träna igår, och inte innan idag heller. men när jag kom hem fick jag lust och drog på mig träningskläderna och det är inget jag ångrar. Såå kul!
Combat me love. Trodde pump va min grej, men det vette sjutton om inte combat är ännu mer jag!!

I kväll blir det flygande jakob här..

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Låter väldigt mysigt alltihopa, kan inte tisdagar va din grej trots allt? :) Puss

2007-04-03 @ 18:59:12
Postat av: Anonym

Hej, hej! Nu har jag hittat hit oxå!! :-)

Postat av: Anonym

Hej! Ja vi får försöka träffas nu i påsk! Jag kan påskafton, lite åt eftermiddagshållet, påskdagen, och annandagen. Puss!

2007-04-05 @ 19:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback