Ytlighet

Jag funderar på varför vissa människor är så ytliga, som det verkar. Bryr sig om saker som definitivt inte är viktiga eller ens i närheten för mig. Sådant här funderar jag på och blir lite ledsen i ögat. Är jag Sveriges tråkigaste 21 åring, eller har alla andra mkt roligare liv än mig.. Jag ser inte mig som tråkig,men många andra som grymt ytliga.. Känns som jag har blivit lite djup  på sistone :P Hur som hellst det är jobbigt att umgås med folk som har alltför olika värdering gentemot mig...
Jag lämnar denna lilla diskussion för jag vet inte ens vart jag ville komma...

Vart på ett meningslös seminarium idag, blev nästan ännu mer förvirrad nu än innan.. det e inte illa för jag va helknas innan oxå. Handledning på måndag, känns nödvändigt. ska försöka plugga lite i helgen, trotts att jag skulle haft en plugg fri helg. Måste det känner jag.

Våran katt e knas, i morgon e det sterilisering som gäller. Hoppas hon blir mindre knas då.

I morgon ska jag hem med, jippi!!!  Å så ska jag å Hanna å Tilde hälsa på Lina å Nemi. Myspys, dock ett problem hur jag ska ta mig från Överlida till antingen Håcksvik eller Mjöbäck eller Ätran. Stefan ska ut me jobbarkompisar och jag ska hämta honom där.. så sett känns det som att helgen kan bli rätt trist.. han lär ju va bakis hela lördagen... Men då ska jag nog plugga å hänga upp avdentsljustakar å så. :D

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du har skuss bara säg till så ordnar vi det! Ska bli jättemys att ses gumman, blev inte så mycket tjötat i söndags...:) Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback