Tröttheten

Jag fattar inte varför jag e så trött, känns som jag bara tjatar om det nu för tiden, men jag brukar inte va trött inte ens på hösten. Sover bra på nätterna men det är ett mindre projekt att ta sig upp ur sängen och sen e man trött i huvudet iaf, kroppen e inte trött men hjärnan! mamma tyckte jag skulle äta c-vitaminer, kanske skulle prova det.. Undra om det gills med brus-c-vitaminer?! Har inget annat, och nån affär inom rimligt avstånd finnes ej. vi har för gudsskull inte ens mjölk ju...  Vad ska det bli till middag i dag tro...?? återstår att se. Nu e det iaf julstämning i vardagsrummet här, stod ute i regnet å putsade fönstrena igår... Tänkte ta resten av lägenheten idag, om jag orkar, jo men det gör jag nog! Problemet är väl snarare att jag tänkte putsa fönstren och jag kan knappt inte vända dom själv (sist fick vi skruva fast fönstret lite efter att vi vänt på det...) Vet inte om jag skulle uppskatta att fönstret ramlade ut BARA för att jag ska putsa dom. Stefan e i skogen å jagar.

ja det finns ju givetvis massa annat som man kan hitta på med här.. Alltid nåt att göra, oftast typ diska/tvätta/städa och sånt där oerhört roligt. Ska nog faktiskt få tummen ur och spika upp två tavlor nu! sen tar jag ett tag i gardinerna och fönstren!! Men först jag ska dricka lite c-vitamin brus!!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback