Tisdagar

Jag fattar inte vad jag har emot dom... Men dom är ta mig tusen botten. Depp å trött å ledsen å allt möjligt.  De senaste åren har alltid tisdagar varit jobbigt, typ trött hela dagen och på rätt kasst humör. Tjaa det är inte lätt.  Halva dagen va väl visserligen bra idag, helt ok tom! Jag och H-M var och pluggade i skolan ett tag, kändes väldigt kreativt där ett tag. Sen gickvi hem till henne och ja, kreativiteten fortsätte. Sen vid tre gick jag hem och efter det har jag gjort... tjaa mest inget. Suttit vid datorn och tyckt lite synd om mig själv för sandra x2 å stina har snacka massa anatomigoja.(nä så värst synd är det väl egentligen inte om mig, men jag fattar inget :p) har försökt lite med mitt egna arbete men har inte kommit nån stans riktigt. Har visserligen skrivit in våran rapport i arbetet typ.. det intervjun gav igår.. Men jag vet inte.. det känns mest flummigt, är det meningen att tonvikten i arbetet ska ligga på reslutatet?? Måste ta reda på det. Ska även komlpetera intervjun med infon från deras hemsida. kanske jag orkar göra nu.. nja vet inte det. får se. Hur som hellst, tisdagar är kassa..Det är ju såååååå långt till helgen och jag som redan vill åka hem :(

I morgon ska vi plugga på bibblan, jag å h-m. Ja det är väl egentligen planerna för dagen. Måste ju även läsa de sociologiska teorierna till litteraturseminariet på torsdag... har gjort det en gång men jag minns knappt ett ord. känner inte för det direkt. Får väl se vad som sker!

Tänkte faktiskt försöka ta en pluggfri helg, det känns som väldigt längesen...Det beror iofs på hur diciplinerad jag orkar vara nu i veckan... Kanske julmarknad på wapnö på torsdag med maja å cajj, det hade varit kul!!!

nog me blaj från mig! Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback