Statsbibblan, min nya trend!

Har idag pluggat på statsbibblan för första gången, kul, fräscha lokaler vilket tom gör Giddens å Luhmann lite mer spännande, ok bara liiiite men ändå! Alltid något. Vi ska plugga där i morgon med, kul! Har köpt cykelljus med! Kan va en bra grej tänkte jag! massa böter om man inte har ju!

Det var vad som hänt idag, annars har jag inga speciella funderingar direkt. Ett projekt e vad vi ska göra på nyår bara, hade faktiskt varit kul att åka till stockholm! Får fundera ordentligt på det!

En annan tanke som jag funderat lite på e vilka sammanträffande det är att man känner vissa som e ens bästa vänner. att man lärde känna dom, denna tanke ska jag utveckla en dag, men nu ska jag återgå till Luhmann! Eller ska jag sova lite först kanske....?! Får se!

Puss haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback