Roadtrip

129941-4

Idag har jag varit på roadtrip till flyinge med Sandrew å Anna. Bilen med den öppna dörren är den "röda faran" vi åkte med! Vi åkte och hälsade på Stina i hennes "land". Så trevligt så!
Efter att jag kom hem vid halv sju så har jag haft ont i magen hela tiden, undrar om jag håller på att bli sjuk eller nåt, fryser och svettas om vart annat samtidigt som jag har ont i magen. Knas.. Har även försökt läsa allt som vi ev skulle ha läst till i morgon oxå.. typ 56 sidor... orkar inte med dom mer just nu.. om Oljepalmen.. visste inte ens vad det var innan jag började läsa (och jag som trodde mig vara lite allmänbildad).
Min hanna kommer inte i morgon, så det blir tåget hem. Jag tror jag åker och hälsar på dom på typ fredag, ska försöka hälsa på Linas lilla bebis med (nemi ska hon heta.. Mamma hade för övrigt pratat med en som var född -24 och hete nemi på jobbet idag... Kan det tänkas klassas som onödigt vetande.. ?!?) Hanna kommer nog hit på måndag i stället och då kan jag kanske åka ner med henne hit istället!

Stefans mamma fyller år i dag så vi säger Grattis på födelsedagen till henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback