Pump å plugg

Idag har jag varit på bibblan i skolan och pluggat en del, och sen var dte handledning, helt ok! Tror det klarnade lite till, men det e så svårt att börja, vet inte vilken ände man ska börja bra i för att knyta ihop teorierna med våran intervju.. Uscha!

Nu e det snart dags för pump med, träna behövs! Har inte tränat på två veckor, undra hur mkt vikter man ska ta denna gången, har säkert tappat massor i styrka nu.... Bröst å rygg e det jag funderar på. Har et problem, jag känner inte för att träna, inte alls.. Men jag måste. det kostar pengar med.. Kan bli kul när man kommer dit, men jag saknar fotbollsträningarna så mkt!! det är ju inte alls samma grej att ställa sig där med massa vikter å grejer å träna. Kan va kul, ha varit det hittills men det är den sociala biten man missar, en fotbollsträning gör man nästan (iaf jag) lika mkt för att träffa kompisarna, träffa folk, men här tränar man ENBART för att träna (ok jag träffar ju folk men inte så många jag känner, som jag inte träffat annars). Längtar efter fotbollen nu, det e ju min grej för guds skull, inte för jag e bra, men det e skoj! Själva grejen att få snöra på sig fotbollsdojjorna, me want! Och inomhusträning, det e extra skoj!

Får väl fundera på om jag ska börja träna fotboll nån gång, igen, eller får fundera på hur, vart och när  i så fall, och var jag ska bo! Äsch!

Nu e det pump som gäller, don´t you know, pump it up, you got to pump it up (så går den säkert inte men skit det samma). E-type here I come! Too paradise!


Hihi!!


Kram & puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback