Ny lista

Tio första:

Första bästa kompis: Hanna

Första bil: Renault Megane (hur f-n stavs det??)

Första kärlek: Vet inte faktiskt, antagligen Pierre

Första husdjur: och enda (jag haft själv) gråsuggor :P

Första semester: Inte en aning, Trollhättan kanske (midsommar när jag va en och en halv månad typ)

Första jobb: Kopiera papper på västkuststugan.
Första köpta skiva: Bugg -94 och Arvingarnas Coola killar.

Första riktiga kärlek: Mattias

Första piercing: i öronen (är även den enda)
Första konsert: Konsert är inte riktigt min grej, har jag ens varit på nån riktig nån gång?!??! 

Nio sista:

Sista alkoholdrycken: Vin i lördags

Sista bilfärd: Hem från Kinnared för en tre timmar sen.

Sista filmen du såg: The brakeup med Jennifer Aniston
Sista ringda telefonsamtal: Som jag ringt... när ringde jag nån sist?!? Jo jag ringde Sandrew i går.

Sista bubbelbadet: Alldeles för länge sen.

Sista spelade cd: cd?! Lyssnar bara på musik i dator/mp3 nu för tiden.

Sista kyss: Ett par timmar sen

Sista gången du grät: Kom ett par tårar igår när jag blev lite sur. Grät på riktigt i söndags, då jag var oxå sur.

Sista måltiden: Middag bestående av fläsk och makaroner!


Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar: Nope

Blivit arresterad? Nej

Blivit kär vid första ögonkastet? hum.. nja..

Fått ditt hjärta krossat:? Ja

Sagt att du älskar någon utan att mena det? Japp, men inte först.

Haft ett one night stand? Japp

Busringt till nån? Ja

 

Sju saker du har på dig:

1. Polotröja

2. Linne

3. Jeans

4. Toflor, fårskinn eller något.

5. Sockar

6. Trosor

7. BH

 

Sex saker du gjort idag:

1.Pluggat på statsbibblan

2. Druckit kaffe

3. Shoppat =)

4. Läst bok

5. Åkt tåg
6. Ätit makaroner och fläsk

 

 

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):

Datorn, Mys, Kaffe, Mat, min cykelkorg! (OBS! favoritsaker)

Fyra personer du kan berätta allt för:
Hanna, Stefan.. + några till. Sen e mitt motto att försöka vara ärlig överhuvudtaget.

Tre val:
Svart eller vitt? svart
Sommar eller vinter? Sommaren
Choklad eller chips? Choklad

 

Två saker att göra innan du dör:

Gå på en konsert
Ta MC körkort (hade varit grymt skoj)

 

En sak du ångrar:

Vet inte så här på rak arm, antagligen massa. Inget viktigt för då hade jag nog kommit ihåg det.



Japp, jag har snott denna listan oxå, den har cirkulerat på expressens blogg under dagen. Vill ju hellre publicera den här, är på deras blogg :P


Puss puss, i morgon e det idol final, jag laddar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback