Ny dag...

Men det känns knappt inte så, fastän jag har sovit hela natten är jag tok trött idag med. Det måste va vädret, för man blir ju hemskt pigg när det regnar som bara den ute, hörde jag rätt, är det mindre än en månad till jul?!?! Oj oj. Funderar på hur jag ska gå till väga för att ha pengar lite längre denna månaden, de sista månaderna har alla pengarna varit slut den första för man fått pengar den 25:e.. surt sa räven som bet i rönnbären!!! Julklappar va det oxå, inte en susning om vad jag ska köpa till någon (jo Tilde vet jag faktiskt vad jag ska köpa till :P) Det e nog bara å erkänna jag vill ha en sånn däringa bebbe med! Men min tid e nog inte riktigt nu, jag får hålla mig till tåls.. men ok, om mitt liv ser ut ungefär som nu om tre år så tror jag det blir en bebis, äsch jag ska nog sluta planera så.. det blir ju som det blir ändå!!!

Stefan e bakis i dag, inte så jätte illa som han kan va i bland, men han ligger i sängen med kall handduk på huvudet,stackarn.. Nja tycker väl inte synd om honom egentligen, det är ju själv orsakat.

Har försökt ringa min mor tre gånger nu idag men hon tycks inte vilja prata med mig... Jag funderar nämligen på om jag ska sätta upp mina julgardiner nu?! (inte sånna med tomtar på) tänkte sätta upp avdentsljusstakarna nu idag eller i morgon.  Sånt där vet mor min (om jag ska byta gardiner nu alltså..)!!

Jag har gjort en vettig sak än så länge i dag,jag har möblerat om lite i tv-rummet så nu räcker sladdarna från datorn så jag kan sitta vid internet när datorn e i soffan, Nice nice!!Jag tror faktiskt det blev väldigt bra. kanske kan få ordning på väggen som jag inte vet vad jag ska göra med oxå.. det kanske löser sig av sig självt vem vet??

Äntligen gick det rätt i idol!
puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har också massa gardinplaner som mamsen får hjälpa till med:p Jag tror jag hade bytt redan nu. Skönt att ha allt fint till advent så kan man bara mysa och äta apelsiner och knapra nötter sen=)
Jag vill att det ska vara om tre år nu. Men då matchar jag in Tildes syskon då så blir det perfa. Pusselipuss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback