Lista

Bästa fikat: Tjaa, nån som kan gissa? Jo just det, kaffe OBS! SVART, bara SVART!

Så får jag motion: Bodypump, nån spinning, promenader, vardagsmotion.

Tidigaste barndomsminnet: Mitt barnkalas när jag var fyra och pojkarna förstörde mitt dockhus, tror jag.

En bil är en: mycket bra uppfinning, viktig för mitt välbefinnande hemma.

Pryl jag inte kan vara utan: DATORN, min eltandborste.

Nån jag saknar: Stefan nästan alltid.

Grät senast: När vi kollade på jersy girl förra veckan (undrar om filmen verkligen hette så??)

Jag kommer bli: klokare (eller hette det arbetsvetare?)

Mjukt eller hårt? Jag e nog mest mjukis.

Tjänare eller tjäna? Tjäna om det syftar på egna pengar (vill det NU), men en tjänare hade inte vart fel att ha =)

Natt eller dag? Beror ju helt på, nä dag får det bli, nätterna sover jag på och det är inte så spännande.

Naken eller pyjamas? Naken, eller det beror ju oxå på (bland annat var man befinner sig)

Förfest eller efterfest? Förfest är BÄST, har nog aldrig lyckats komma på en efterfest,hade jag gjort det hade jag somnat med en gång :P

Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt? Har en känsla av att jag är sjukt långsinnt ibland... Beror på vad sveket gäller tror jag.
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd? Skulle vilja säga att jag försöker undvika konflikter (omedvetet mest) men har jag väl hamnat i dom kan jag nog lösa dom. 
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv? Be mor å far om hjälp e inget problem, men har väldigt svårt att be andra...

Är du svartsjuk? Nej, inte speciellt.
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? Tror ej det. Generellt gillar jag böcker mer än film.

Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta? Tror inte att man kan tänka så i dagens läge, då blir man arbetslös och det vill man (jag) inte vara.

Vad är det första du tänker på när du vaknar? Vad ska jag äta till middag idag?

Tycker du om stearinljus? Japp, hög mysfaktor.

När blir man vuxen? mm.. när man fått barn kanske, å måste tänka på nån annan än sig själv 24 h/dag?

Hav eller sjö? Badkruka, men havet känns ju helt klart  mer exotiskt...

Har du fått riktig massage någon gång? nope, men när jag tänker efter har jag nån gång för hemskt längesen blivit lovad en helkroppsmassage... Återstår å se om det blir utfört nån gång (gissar på inte) :P

Vilken är din favorit på Mc Donalds? QP cheese

Är det ordning eller oreda i dina byrålådor? beror helt på vilken låda, men tyvärr mest oreda (kanske ska städa?)

Är du en Besserwisser? Hoppas inte det, aldrig någon som anklagat mig för det iaf.

Beskriv din humor: I bland tror jag att jag är helt humorbefriad.

En lista jag har snott från en annan bloggare, hoppsan som det kunde gå, men det va rätt kul!! Har ju fortfarande inte fått lagat min köttfärssås bara... Hungrig som en varg!
Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback