Idol rapportering

Jaaa.. Vad ska man tycka denna veckan..? För mig är det givet. ERIK ÄGER!!! Han va jätte bra idag. Markus är alltid nästan bäst. (om inte bäst). Men jag tror och hoppas att Johan åker idag. Det är på tiden. Felicia klarar sig en vecka till, men sen ryker hon me, så min teori om finalen kvarstår, Erik å Markus i finalen. Idag har jag skickat sms å röstat på alla utom Johan (jag ringde även en gång på Erik).. Stefan tycker jag e lite töntig som röstar på flera, men va fan!! Bara Johan åker ut e jag nöjd!

Ska nog läsa lite samhälle, risk och miljö nu i pausen.. brukar ha en tendans att somna annars i pausen.. Visserligen kan inte den boken håller mig vaken i någon större utsträckning men men,
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback