blommor

blommor

Så här fina blommor fick jag av Stefan när han kom ner i fredags. Fick ett jätte gulligt kort oxå, han e bra söt min Stefan! I fredags var vi ute och åt mat här och sen åkte vi hem till Håcksvik.

I lördags skulle Stefan spela fotboll på borås arena så jag åkte med och gick i affärer på knalleland i en timme och sen kollade jag på matchen, mot Ambjörnarp och Kindaholm förlorade, illa illa! Men i alla fall så innan Stefans och deras match så tränade elfsborg, massa guliganer var och hittade! Häftigt, och sen vann dom ju guld igår, oxå väldigt häftigt! Camilla skickade ett mms från arenan.. Åhh, där skulle man vart!

Ja, vad gjorde jag igår tro, jo jag målade sju ramar svarta, nästa projekt är att hitta något att sätta i dom och sen sätta upp dom på väggen! Håller ju på med ett tavelkollage, vet inte om det kommer att bli så bra egentligen, men jag måste göra nåt åt min katastrof vägg, eller egentligen katastrof-halva av stora rummet. Lägger nog ut en bild när kollaget väl är färdigt, men förvänta er inte det före jul :p
Sen kollade jag ju givetvis på elfsborg-djurgården på tvn. och efter det åkte vi och köpte pizza i tranemo, vi var tvugna att handla lite oxå, hade inte bröd eller nåt hemma!

I dag ska jag till skolan kl 12. Kommer väl antagligen få bråttom fastän jag har så gott om tid nu. Blåser gör det oxå, låter som att huset ska blåsa bort. Sen i kväll blir det pump tror jag, e ju alldeles ensam här så nåt måste jag hitta på!

I morgon ska jag och sandrew åka till Lund och till Stina, och hämta hem henne igen. Hon har ju opererat sig så nu får hon gå på kryckor ett tag. Stackarn, men hoppas det blir bra!

På onsdag kommer kanske Hanna & Tilde hit! Då åker jag med dom hem tror jag! Känns konstigt att va här nere så mkt som jag va i förra veckan. Så nu åker jag nog hem tidigt denna veckan...

Nä, dags för den andra frukosten för dagen tro?! japps, så är det!


Puss haj!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilka fina blommor du har fått! =)=)

2006-11-07 @ 11:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback