Bebisgos å Älvsered

129941-6

Här e söt-bebisen jag gosat med idag. Hon skratta och skoja å va såå glad! Nästan hela tiden! Jag har alltså varit och hälsat på Hanna och Tilde idag. Mysigt värre! Vi åkte på utflykt till Älvereds shoppingcenter, och jag shoppade en mössa, ett fars dags kort å äntligen ett svart fat som jag kan pynta lite på å ha i min hall! Blev jätte nöjd! Kommer bilder på mitt pynt å min nya söta mössa här snart..
Nä nu är det dags för att steka älgfärsbiffar! Mums, mums! Fredags mys med idol, har jag varit med om det förr?! ja typ varje helg men det är ju även veckans höjd punkt =)
Puss puss

129941-7
Jag å min mössa :P

129941-8
Fint va? Äntligen mitt svarta fat!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Va fint det blev! Jag vågade ringa förövrigt.. det gav inget, men vi prata i en kvart och hon va helmysig:p

2006-11-10 @ 22:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback