Barndop

129941-9

Idag har jag varit på barndop, Tilde Klara Atavia har döpts, och här är en bild på mig å skönheten! Snäll å söt va hon hela tiden! Såg även en skymt av Linas bebbe, ska försöka få till ett besök i slutet på nästa vecka eller nåt.. (Hanna- kan du fredag eftermiddag..? Vi hörs)

I går va det älgfest här, tyvärr en rätt trist tillställning.. Lite folk, gamla människor och få jag känner... Eftersom vi skulle va krya i dag till dopet så drack vi inte så mkt heller, och det var trist så vi gick hem vid elva... Men vi mådde bra idag iaf!!

I morgon bär det av till Göteborg för mig å Hanna-Maria. Vi ska intervjua en på abba till vårt arbete, ska bli spännande, det är sällan man gör utflykter till göteborg kl 9 en måndag (sällan jag är i göteborg över huvudtaget). Lär ju återkomma i ämnet! Eftersom denna intervju kommer att ligga grund för mitt arbete i två veckor framöver.

Jaaa, idol gick ju inte som jag ville heller.. Jag blir så trött.. För mig får snygg-erik gärna vinna, bara Johan åker ut nån gång. Tänk om han går till final???? Hemska tanke, då kommer nog inte jag se på den finalen. Det jag i sammanhanget inte förstår är varför folk röstar på honom (Johan alltså) för han sjunger ju inte så där värst bra och då måste dom ju rösta på honom för hans personlighets skull.. Kan inte förstå det heller, för hans personlighet är inget jag skulle vilja hurra för direkt, tycker han är direkt barnslig! Hoppas att inga Johan-fans läser min blogg, då lär jag ju få ilskna kommentarer!!  :P Nä jag tror att det blir en "dröm-final" mellan Erik och Markus! Det måste det ju bli, eller?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback