Äntligen klaaaar!

Då var det stackars arbetet inlämnat,  ojoj vilket slit för nästan ingenting. Eller ja.. Vet ju inte ens hur det gått. Hoppas, hoppas det gått bra! Så nu är man sådär lagom trött efter denna veckas något hårda anspänning. Stefan kommer hit sen så ska vi gå ut och äta i kväll, mysigt, men jag e ju hungrig redan nu.. Nä det blir nog resterna av spagetti och köttbullar om en stund här.. Kanske lite tidigt med lunch redan, men var man uppe kl 7 så var man. =)

Sicken vinter det har gått och blivit ute, konstaterade på vägen till skolan att mina nya vinterskor inte är ett dugg varma, inte bra, inte bra! Jag som fryser så lätt! Ska nog gå ner på stan sen och se om jag hittar några mysiga vantar och nån mössa för min mössa är kass märkte jag oxå på vägen till skolan!

Vad händer i helgen? Jag vet inte, stefan spelar fotboll på Borås arena i morgon, men jag har ingen lust att åka med.. Känner itne alls för att stå ute och frysa fötterna av mig.. Vad ska jag hitta på? mamma pratade om att dom skulle till mormors grav, men jag har ingen lust att åka med dit heller, förresten är nog både mor å far förkylda och det vill jag INTE bli. får väl se vad jag hittar på, något mysigt blir det nog!!

Pratade med Stina i går förresten, hon hade mått jätte dåligt efter operationen och haft jätte ont, men det hade varit lite bättre i går. Skönt det! Jag å Sandrew ska ev åka och hälsa på henne nere i Lund på tisdag, det hade varit kul.Sandra åker till england i dag (har nog redan åkt).. orättvist, vill oxå åka nån stans, eller vara  ledig ett par dagar för den delen.

Hej så länge!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback