Åhh underbara...

..kaffe :P Såå gott att det inte är sant, tragiskt nog blir jag bara mer och mer beroende av det.. en dag utan och jag fungerar inte alls framåt eftermiddagen. Som idag, dricker kaffe först nu.. Slutade väl funka vid typ två kanske..

Jag och H-M har pluggat idag! Kommit en bit på väg tror jag! Kanske. I morgon ska jag försöka läsa ut de där kapitlen om Luhmann, Douglas, beck och giddens.. Dels till gruppuppgiften, dels till litteraturseminariet nästa vecka.. Dessutom håller jag på att bli lite förkyld eller nåt.. Vet inte.. Känner mig knas ( men mkt bättre nu efter kaffet ;)) Jag å H-M tränade pump innan idag med, skönt att röra sig iaf, det va länge sen jag gjorde det nu. Maja hade nästan halva passet idag! Hon e sååå duktig min maja! Instruktör på pump, det klarar inte vem som hellst, dessutom inte så bra som hon!

Nu skulle jag visst få besök här.. Sandrew å stina kommer! sen kommer sandra hit med en ny fåtölj! Skojigt! Kasslergratäng å mys här i kväll som det verkar! Mys pys värre!

Förresten behöver jag nämna att jag blev blöt på vägen hem i dag oxå?! Nä tänkte väl det.. under järnvägen är det värsta vattenpölen, djup å lång å det skvätte på hela mig, inte för det gjorde så mkt för jag va redan blöt av skyfallet som öset över mig men ändå :P

Hepp, nu ska jag se om jag hittar en liten liten slurk kaffe till så att koffeinbalansen blir totalt återställd :P
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback