Trött

E jätte trött, dom andra e å myser hos Hanna Braun men inte jag (inte sandra heller för hon mådde inte bra efter träningen). Ska packa nu tänkte jag, mamma å pappa kommer å hämtar mig efter skolan i morgon, så åker vi till eurostop å käkar lunch å går på systemet.  Sen åker vi hem, längtar hem, till mitt riktiga liv! Kanske inte kommer ner hit på allvar innan tentan men antagligen kommer jag nog ner lite iaf. Funderar så på att läsa på distans efter sommaren, men det känns på nåt sätt lite onödigt, men skönt å va hemma mer, men å andra sidan, där träffar jag ju inte nån, men just nu skulle inte det göra ngt.Man får väl se vad livet har i sitt sköte, åt mig. Men men jag vill iaf hem nu, å fira jul (även om jag e tok-trött på julen innan den ens börjat, säger nån julklapp igen så spyr jag).
Nehe, kan undra vad jag ska ha med mig hem nu då..? Inte en aning, får väl börja fundera på det nu, så jag kan sova sen! Kram å puss, god natt kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback