Sena kvällar

Nu är det konstaterat, jag fungerar inte efter kl 10 på kvällen, inte en chans.. Timmen mellan 10 och elva, då det känns liiite mer lagligt att gå att lägga sig här, försöker jag oftast fördriva på nåt sätt, bara få tiden att gå så jag ääääntligen får gå å lägga mig.

I går var det tretton personer i vår lägenhet och bakade peppisar och pysslade julkort. Mysigt, men SENT! Jag pratade med Stefan kvart över nio och sa att jag var jätte trött osv.  Fullt hus med peppisar och julpyssel så det fanns inte en chans att sova, kunde ju liksom inte gå och lägga mig bakom mina gardiner när alla pysslar i tv-rummet, jag tror väl visserligen att jag hade somnat men det kunde jag inte riktigt med. Jag tror alla tycker jag är jätte trist för att jag blir så trött på kvällarna, men det är verkligen inget jag rår för. På dagen kan jag va käck å go´, men inte på kvällen...... Tacka vet jag kvällarna i Håcksvik där jag får gå å lägga mig kl 22.15 varje vardag, perfekt! Förstår inte varför man måste göra allt så sent jämt, hade jag fått bestämma hade man börjat kolla på film SENAST åtta, och baka peppisar är väl lite i senaste laget att börja med tjugo nio...  Men men det var mysigt och en tjugo över tolv gick de sista härifrån,jag somnade tjugo i ett... Ganska utvilad i dag! (vill hellst sova närmare åtta timmar per natt för att funkar perfekt). Från typ klockan halv tolv satte jag mig och renskrev presentationen vi ska ha idag... Det ska jag för övrigt fortsätta med nu!

Längtar efter mor å far, Stefan å Hanna. Men Hanna kommer nog hit i morgon!!! Kul det hade varit! Får lust att åka med hem bara.. men hade jag tänkt stanna här i helgen.. :/ vi får se. Nu e det plugg som gäller. puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker minsann inte att du e det minstaste tråkig jag! i så fall e jag minst lika tråkig jag.. orkar inte heller med så sent!! =)
nu kommer du i trappan!! ;)

2006-12-07 @ 20:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback