Rösta fram årets stjärngosse

Detta kan man göra på aftonbladet.se i skrivande stund, så dumt! Varför liksom?! Tycker det står mkt trams nu för tiden på tidningarna, inget är ju samt tror jag.Innan va det iaf hyfsat med expressen å aftonbladet, det var mer se&hör och sånt som var skvaller tidningar... Dom blåser ju upp allt såå.... (den som vill läsa mer om det kan med fördel läsa mitt och H-Ms arbete om Abba och Niklas Luhmann... hihi)

Andra tankar jag haft under dagen.... Tja, har inte tänkt så mkt i dag tror jag... Kan undra om jag har mitt tisdags humör idag (åkte ner hit igår så det känns som tisdag i dag...) Känns så men snart e det pump i af. Undrar på allvar om jag har kommit i klimakteriet oxå, svettas nästan jämt! Speciellt på nätterna.

Orkar inte... Men alla andra har alltid allting värre än mig, men ändå så e allt jobbigt. Jag e nog klen.  Varje gång jag tycker synd om mig själv ska jag tänka på den artikeln jag läste i amelia för ett tag sen, där en kvinna precis fött ett barn och mannen blir jätte sjuk å kvinnan har en sjuk man och fyra små barn! om jag itne minns fel va nåt av barnen sjukt oxå... Där kan man snacka om problem och jobb, mina så problem e ju INGET i jämförelse, jag har det tom bra jämfört med många av mina vänner (subjektiv upplevelse då givet vis), ändå e det synd om mig ibland tycker jag! Äsch, nu rycker vi upp oss!! Ett, två tre!

Pussar

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tror med bestämdhet att sorg, smärta och tycka-synd-om-syndrom är helt upp till den som bär på det.. det är därför diskussioner om vem det är mest synd om är så onödiga, vad som är hemskt är liksom upp till den som "bär" på det att avgöra. Äch va jag flummar.. menar bara att du visst får tycka synd om dig själv ibland=) Puss puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback